miercuri, 28 septembrie 2016

Toamna la brat cu Erry

 
A venit toamna cu ploi marunte si dimineti reci.Cu toate astea, inca nu as vrea sa ma desprind de sandalute si de fustite.
   La noi-medicii-toamna intodeauna incepe <sezonul> de congrese ,conferinte si mese rotunde  , asa ca mi-am dorit ceva clasic dar si office.Cum intodeauna sunt contracronometru m-am gandit sa caut ceva pe internet!Asa am ajuns la ERRY, unde sincer exista un <mare magazin> si unde ca orice femeie nu te poti decide-pantalon sau fusta...camasa sau bluza.Complicat la noi femeile!
  Pana la urma am ales o fustita neagra cu o croiala foarte interesanta,dreapta in fata si cu cateva falduri la nivelul soldurilor dintr-un material gen saten ,dar putin mai grosut (de toamna) care evident nu se sifoneaza.
   Fustita este foarte comoda si am optat pentru ea in ideea de-a o purta atat la o conferinta cat si zi de zi la servici.
    Si   cum nu puteam pleca de la Erry Store fara sa-mi aleg si o camasa....Ei ...aici am avut mai multe <probleme>.Pe care?Erau o gramada care-mi faceau cu ochiul!Toate frumoase ..unele elegante- altele sport ! Pana la urma am ales o camasa alba ,cambrata, care sa scoata in evidenta talia,pe care sa o pot asorta atat la fustita aleasa pentru conferinta ,dar si la o pereche de colanti sau la o pereche de pantaloni clasici.Am ales varianta aceasta  si datorita detaliilor de la manseta si guler.Mi-a placut foarte mult  si faptul ca se calca foarte usor !
    Emblema de pe piept si de pe maneca m-a dus cu gandul la tipul acela de camasi care se purtau in marina la americani!
   
     
  Initial am fost putin cu inima stransa daca mi se vor potrivi marimile alese-fiind prima data cand am ales sa comand on-line articole vestimentare care sa nu fie din material elastic.Dar marimile de pe site sunt exacte si ambele ,atat camasuta cat si fustita mi-au venit perfect!
 
                   
    Am asortat camasuta si la o pereche de colanti si va arat si varianta aceasta...Mie mi-a placut cum venea camasa si in aceasta varianta!Aici eram la echitatie si mi s-a parut foate potrivita si pentru acest tip de eveniment.


                     Asa ca  aceasta toamna  am ales sa  mi-o incep la brat cu Erry!Pot spune ca aici eleganta si comoditatea au cazut la invoiala astfel incat mi-au oferit momentele de rasfat pe care mi le-am dorit!


14 comentarii:

  1. Supercamasa! Vine perfect atat cu fusta, cat si cu pantaloni

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoasa tinuta! Iti vine foarte bine si de acum poti prinde curaj sa iti comanzi si hainute online.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este!Inceputul este mai greu ...apoi... :)

      Ștergere
  3. Foarte frumoasa tinuta...exact stilul office pe care ti l-ai dorit!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mie imi place sa bag camasa in fusta sau pantalon, dar vad ca arata bine si cu ea pe dinafara.

    RăspundețiȘtergere
  5. superba camasa, chiar are acel je ne sais quoi :-)

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumoasa combinatie!
    Sa le porti sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ambele produse sunt frumoase si iti vin bine. Sa le porti cu placerce

    RăspundețiȘtergere
  8. Camasa e tare frumoasa, sa le porti cu drag :)

    RăspundețiȘtergere