luni, 5 septembrie 2016

SuperBlog 2016 este la start!


 SuperBlog 2016 este acum in perioada de inscriere a blogurilor participante!
  La editia anterioara am stat cumva in expectativa....n-am avut curaj si nu stiu de ce?!Acum  m-am gandit sa fiu si eu prezenta. Am citit si am fost alaturi de o gramada de prietene virtuale pe care le-am sustinut  ,iar acum mi-am facut curaj sa intru si eu alaturi de ele! De ce?

  1. pentru ca-mi place sa scriu
  2. sunt teme variate si interesante
  3. competitii stranse si jurizate corespunzator
  4. sponsori de exceptie
  5. sansa de-a castiga 
   Asa ca.....am spus DA(nu acel <da>.).ci acest DA particip la SuperBlog2016 !


4 comentarii:

  1. Bun venit in SuperBlog, Steluta! :)
    Iti multumim pentru inscriere, iar pe 1 octombrie te asteptam la start cu prima proba a competitiei.
    Mult succes si sa ne citim cu bine! O toamna grozava!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mult succes in competitie, Steluta! Abia astept sa iti citesc articolele si sa ne cunoastem la Gala! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Bravo, felicitări pentru decizia perfectă pe care ai luat-o!
    Îți urăm mult succes!

    RăspundețiȘtergere