joi, 1 septembrie 2016

Somat

  Masina de spalat vase a devenit la fel de necesara ca si cea de spalat rufe.Mereu contracronometru , incerc sa-mi impart timpul intre familie si job, intre pasiuni si necesitati, intre viata de zi cu zi si mici rasfaturi de femeie.Si, pentru a putea face fata la tot si toate, apelez pe cat de mult se poate la <ajutoare> ...fie de natura umana(mai rar)fie la cele robotizate.
  Masina de spalat vase este unul din ajutoarele mele de nadejde!Gatesc zi de zi pentru ca-mi place sa fie mereu proaspata si sanatoasa mancarea,asa ca vasele nespalate se strang cu usurinta.
  Astazi discutam despre ajutorul...ajutoarei(masinii de spalat vase)
  De curand am descoperit produsele din gama Somat prin intermediul celor de la Buzzstore.
      
Tabletele multifunctionale sunt dozate corespunzator  pentru un program complet de spalare(prin aceasta compactare practic dozajul este cel eficient )acestea dizolvandu-se in contact cu apa.Promit indepartarea petelor dificile ,uscate ,fara a lasa la final urme  de calcar ,iar eu confirm acest aspect.

Somat s-a lansat cu sloganul <zero fosfati>declarandu-se astfel prietenul mediului inconjurator!


In mod normal ,vasele corect igienizate trebuie sa aiba un <miros de curat> de poaspat,  cat mai discret.Cei de la Somat au adus in prim plan un odorizant pentru masina de spalat vase cu miros citrat , placut ,care insa nu se regaseste si pe vasele proaspat spalate(ceea ce este un mare plus din punctul meu de vedere)
Sarea dedurizanta-previne depunerea de piatra pe componentele masinii de spalat vase
Solutia de clatire  Somat 3X Action  este extrem de eficienta pentru pahare - fara urme de pete!

Categoric raman fidela acestor produse pentru ca si-au dovedit eficienta in situatii complicate!
#buzzsomat

17 comentarii:

  1. Tot aud de Buzzstore, trebuie să verific și eu. Chit că nu neapărat pentru mașini de spălat. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt foarte seriosi!Va puteti inscribe folosind aceasta adresa
      http://buzzers.ro/invite/95709bcda67bb4b23e9eef1d7629bd4b

      Ștergere
    2. Trebuie sa fi si norocos cred, eu nu am mai fost selectata de mai bine de un an de zile. Nu stiu ce profil ar trebui sa am ca vad ca nu le place profilul meu. Oi fi prea saraca, prea batrana.... habar n-am

      Ștergere
    3. Nu stiu care sunt criteriile de selectie,dar la aceasta campanie pentru a fi aprobata mi s-au cerut fotografii cu masina de spalat vase ..poate nu au acceptat decat pe cei care aveau masina ...

      Ștergere
  2. Vreau si eu masina de spalat! Ca eu una m-am saturat de vase!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merita investitia fix ca si cea de spalat rufe.

      Ștergere
  3. Suna bine. Eu nu am masina de spalat...iti vine sa crezi ca eu ma relaxez spaland vase?!?! Dar ai dreptate in privinta timpului si a ajutoarelor :P

    RăspundețiȘtergere
  4. OOO..super ...dar cred ca dupa ce descoperi masina de spalat vase o sa-ti gasesti rapid o alta relaxare!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai facut masina de spalat vase fericita :-)

    RăspundețiȘtergere
  6. Din moment ce nu am masina de spalat vase, nici nu ma tenteaza. O gasesc utila intr-o familie mai mare, o familie cu copii carora inca nu poti sa le dai aceasta responsabilitate,pentru un burlac, pentru cineva care ajunge acasa doar seara la culcare si i-a trimis ceva gatit. Din punctul meu de vedere e ultimul lucru care mi-ar trebui.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aici ai dreptate,dar eu chiar gatesc zi de zi si imi este utila.

      Ștergere
  7. Tot ce contine cat mai putine chimicale, ma tenteaza sa incerc! :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Am ajuns sa urasc vasele. In permanenta e ceva de spalat. Nici nu stiu cand si de unde apare. Dar apare! :( Imi doresc si eu o masina de spalat vase. Bine macar ca stiu ce produse sa folosesc atunci cand o voi lua.

    RăspundețiȘtergere
  9. Masina de spalat vase nu am, dar de produsele acestea te tot aud vorbind si m-ai facut curioasa!

    RăspundețiȘtergere
  10. de multe ori am dat tarcoale masinilor de spalat vase. pana acum n-am avut spatiu, nu le puteam da o sansa. dar daca ne mutam... cine stie? iar treaba cu "zero fosfati" o laud! sustin protejarea mediului, deci e in asentimentul meu!

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu recunosc ca inca nu-i vad utilitatea dar daca as avea una cu siguranta as folosi Somat.

    RăspundețiȘtergere