luni, 19 septembrie 2016

Si totusi EA...masina

   Si totusi EA..masina mea...ramane la fel de fidela si ascultatoare..ma poarta prin toate  locurile  si-mi suporta toate starile sufletesti;asculta odata cu mine muzica melancolica la ceas de seara in bataia rece a ploii  sau muzica rock la maxim .Si <micuta printesa>este din cand in cand parfumata si rasfatata la o spalatorie auto.Dar ..lucrurile nu sunt mereu roz...si nu din vina mea sau a ei...ci pur si simplu din vina unora carora nu le pasa de EA ..de mine...
    Intr-o dimineata de vara(era inca vara)-cu ochii lipiti de somn ma sui la volan .Ma sui...cobor iar...imi sarise ceva suspect in ochi ,dar adormita cum eram n-am observat decat cu coada ochiului.Masina mea draga<printesa rasfatata> avea ceva..si nu intelegeam prea bine ce...Un scurt ocol..si iar ma sui la volan.Am plecat.Pe drum inca-mi staruia o intrebare<dar ..e ceva ce nu stiu...imi scapa ceva azi..>
    Cum ajung la servici..cobor si iar ma uit pe langa ea...si brusc...imi sare in ochi..lipsea capacul de la roata!
<Haida-de!...cum?! cand?! l-am pierdut pe drum?!dar cand?!>
   Instinctual ,ma invartesc pe langa masina si fac 'prezenta'.. atunci observ ca ...surpriza!Nici un capac prezent!
   Incep calm<..azi nu e marti sigur...clar nu e 13....si nici 1 aprilie nu e...deci...>
   Calma..intr-o masura oarecare(cine poate fi calm?!)ma asez la birou...fac o cafea si incep reorientarea...<deci ieri erau...nu aveam cum sa le pierd pe drum ...si nu pe toate 4...>
    Mormai sec..
 <M-au furat...si acum?!Acum e fac?Fix in mijlocul verii, cand am concediile deja programate...totul stabilit...banii deja orientati..Se impunea o *celula de criza*
   Cafeaua aburinda parca ma scoate din amorteala...deschid calculatorul si incep sa caut..si caut si caut si ajung la Dezmembraripenet.
   Usor si rapid,frumos organizat pe categorii , ajung la ce ma interesa pe mine dezmembrari Opel Corsa.
    Dar sa va povestesc putin despre acest site!
    Site-ul ,este de fapt , o bursa de piese auto, unde parcurile de dezmembrari isi afiseaza piesele sau masinile ce urmeaza a fi dezmembrate-cu pretul pentru fiecare piesa in parte.
    De asemenea,exista o sectiune<cereri piese> unde fiecare poate posta exact ce cauta.
   Cererea este vazuta ulterior pe toate parcurile  de masini care dezmembreaza marca respactiva -aflate in sistem.Fiecare isi afiseaza apoi pretul pentru piesa/piesele cerute,iar cumparatorul isi alege in functie de preferinte.
    In sectiunea<Parcuri dezmembrari> sunt afisate parcurile auto care sunt prezente in acest site-cu link direct spre adresa fiecaruia.
     Pentru a putea publica un anunt sau a cere oferta de piese este necesara realizarea unui cont pe acest site cu o parola;cu ea se acceseaza site-ul ori de cate ori se doreste publicarea vreunui anunt.

     Astfel,am reusit sa minimalizez paguba creata fix innainte de concediu.
 



5 comentarii:

  1. Uneori este foarte util sa poti cumpara piese de la dezmembrari pentru ca poti sa scutesti destul de multi bani!

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa e, multi oameni opteaza pentru piesele de la dezmembrari, mai ales ca la unele modele nu prea gasesti piesele in comert

    RăspundețiȘtergere
  3. piesele de la dezmebrari sunt mult mai ok decat cele noi la pret!

    RăspundețiȘtergere
  4. Uneori un astfel de site te scuteste de o cheltuiala mult mai mare

    RăspundețiȘtergere
  5. Salutara ideea infiintari unei astfel de burse care vine in ajutorul multora dintre noi

    RăspundețiȘtergere