miercuri, 21 septembrie 2016

A fi sau a nu fi #PeToc?!


<A venit ..a venit toamna ..acopera-mi inima cu ceva...>
  Ploaia care a cuprins intreaga tara de cateva zile parca a vrut sa ne trezeasca putin la realitate,sa ne reaminteasca ca toamna isi reintra in drepturi.
Iubesc vara ,cu soatele ,cu marea ,cu serile tarzii..cu vacanta si nisip fierbinte,dar toamna are un farmec aparte.
  Totul se invaluie in culori de la galben la aramiu,copacii par pictati,iar fosnetul frunzelor si castanele cazute te introduc parca intr-o lume de basm.
   Este vremea sa trecem la pantofi!.Sandalele si papuceii deja se vor muta cuminti in cutiute pentru vara viitoare.
 Zilele trecute cautam ceva care sa mi se potriveasca la un costumas nou ..ceva care sa nu fie nici foarte clasic,dar nici extravagant,ceva care sa pot purta la congres.Costumasul -taior si pantalon -aduce mai degraba la nuanta primului pantof,dar parca n-as vrea sa fiu de sus pana jos in aceeasi nuanta?!
Cert este ca decizia trebuie sa o iau destul de repede pentru ca vreau sa profit de reducerile care sunt pe site

Evident ca am ales sa fiu #petoc si vreau sa va si argumentez de ce!
  •  orice femeie #petoc are un sex-appeal aparte si creeaza o elegata subtila                                      
  •  pantoful..inca din vremea Cenusaresei era #petoc (cine n-a revazut recent povestea i-o recomand! ) 
  • orice rochita -fie ea clasica  /office sau eleganta este pusa in valoare de accesorii / pantofi/poseta
  • noi fetele de statura mignona ne dorim intotdeauna sa fim <la inaltime>   iar un pantof #petoc aduce un farmec anume...pentru ca nu-i asa ?!2cm (daramite 7-8)sunt mult daca ai nevoie de ei!                                                
  •  la orice eveniment la care se alege o rochita eleganta  ..se opteaza si varianta  #petoc(cum as fi aratat eu aici fara toc?!......
  • inaltimea tocului variaza in functie de varsta ,de imbracaminte...dar comoditatea este punctul forte pe care-l dorim toate in momentul in care ne suim sau nu  #petoc
    Dezavanataje..?!Ar fi cateva dar cui ii mai pasa?

    Voua cum va place  #petoc?


Nota <Cu acest articol particip la concursul pentru bloggeri organizat de FashionUp.ro cu ocazia Zilei Naționale a Femeilor #PeToc. Premiul constă în 12 perechi de pantofi cu toc. În perioada 14-21 septembrie, pe www.fashionup.ro toată încălțămintea cu toc are 20% extra reducere!”>

26 de comentarii:

  1. si mie imi place sa merg pe toc, mai ales la petreceri pot rezista pana la sfarsit...acum depinde si ce incaltaminte port in acea seara

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu cam 5\7zile pe săptămână sunt#petoc😉

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. La fel si eu...Dar în funcție de zi diferă și înălțimea tocului.

      Ștergere
  3. Din pacate eu nu prea pot sta pe toc, dar la ocazii speciale port cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  4. POrt rar tocurila serviciu si cand port toar variance mai grosute si joase, merg prea mult pe jos ca sa imi permit sa port tocurile "adevarate" care imi plac.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este foarte important și calapodul pantofului.Am pantofi foarte înalți dar au un calapod care te face să te simți confortabil si am pantofi cu toc micuț,dar când mă încalț cu ei parcă.s pe cele mai înalte tocuri

      Ștergere
  5. Imi plac tocurile, cat mai inalte si mai subtiri, in fiecare zi altele.. daca se poate, le ador.

    RăspundețiȘtergere
  6. Toata viata am purtat tocuri, rezistam cu stoicism cate 10 ore pe zi, o ora dus , o ora intors si 8 ore la servici. Acum ... parca as invata prima data sa merg pe tocuri inalte. Maxim 5 cm.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este greu când nu mai porți o perioadă mai lungă...Am pățit și eu(vreo 3 săptămâni cu papucei ..balerini..în vacanță) și apoi aveam senzația ciudată ca parca merg prima dată #petoc

      Ștergere
  7. Imi place sa port tocuri dar nu pot purta zilnic. Am inceput sa port tot mai rar.

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi plac numai la evenimente, in rest prefer ceva comod.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Unele tocuri sunt comode...Depinde de calapodul pantofului

      Ștergere
  9. la servici si la evenimente pe toc in rest traiasca balerinul

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am doar 2perechi de balerini..doar pentru vacanta👟

      Ștergere
  10. Feminitate, cam asta zic eu in legatura cu incaltarile cu tocuri. Sunt minunate, ce sa mai.

    RăspundețiȘtergere
  11. Am descoperit placerea asta tarziu, din copilarie pana in facultate talpa joasa am purtat, of ce-o fi fost in capul meu???

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu aleg să fiu #petoc 5 zile din 7 măcar. Tocurile sunt un must pentru orice ținută.

    RăspundețiȘtergere
  13. Eh...mie mi-a placea pe toc dar nu si tocului sub mine :)))))

    RăspundețiȘtergere
  14. arată super bine tipele pe tocuri, e drept. dar nu poți zi de zi pe toc :D

    RăspundețiȘtergere
  15. Imi plac tocurile inalte la orice: sandale, pantofi, cizme si incerc sa fiu cat mai des #petoc, dar cateodata primeaza comoditatea si aleg un toc de o inaltime moderata.

    RăspundețiȘtergere
  16. Ai dreptate legat de pantofii cu toc. Dau o anumita nota de eleganta si stil, daca sunt alesi cu gust.

    RăspundețiȘtergere