luni, 5 septembrie 2016

Eu la NiNiNa

  Astazi vorbim despre copii si copilarie .Pentru ca se apropie cu pasi repezi inceputul scolii si cautand ceva dragut pentru fetita mea Jasmine..am ajuns la NiNiNa unde am gasit o gramada de lucruri dragute.Evident ca- la ce ma uitam eu si la ce se uita Jasmine erau fix diametral opuse..dar asta e o alta poveste!
  La un moment dat mi-a atras atentia o tinuta in care ma regasem ca si copila .
                               


                                Asa ma imbracam eu....







insa asa se gandeau rudele ca trebuia sa-mi aleaga mama hainutele...










                                asa mi-ar fi placut mie sa ma imbrac...


Cum este Jasmine?!Pai ..cumva tot cum eram eu, dar ea prefera costumasele lejere  ca acesta



Revenind la inceputul de an scolar...rochita aceasta mi s-a parut cea mai potrivita ,insa Jasmine a fost de alta parere...si a ales-o pe ...tanana.....aceasta  !
Doar diametral opus mie!
     Acum..sunt intr-o mare dilema..pe care s-o aleg pana la urma ?!Acusica vine inceputul de an scolar si inca sunt indecisa!

24 de comentarii:

  1. fetitele vor rochite, am observat cam la 3 ani cer zilnic sa fie imbracate in rochita!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sincer nici eu nu stiu, au produse foarte frumoase!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Jasmine a concluzionat ... dar cred ca de fapt i-a placut modelul :P

      Ștergere
  3. Sincer...eu am fost mai baietoi in copilarie si rochitele nu erau prezente in sifonie :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte dragute hainutele, mai ales rochita alba. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Si fetitele mele sunt inebunite dupa rochite...Jasmine are gust bun, si mie imi place rochia alba, cea neagra nu prea este potrivita pentru pitice..la culoare ma refer

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu ma gandeam la inceput de an scolar ceva mai sobru asa..

      Ștergere
  6. sunt hainute fix asa cum le plac celor mici, asemanatoare cu ale adultilor.

    RăspundețiȘtergere
  7. sunt cazuri si cazuri. la noi, o nepoata e super feminina, vrea rochite si cercei si toate cele, iar cealalta vrea pantaloni si se crede baiat :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Numai hainute dragute!

    https://www.whitecharm.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    2. Da ..si cea rosie prezentata de tine mi-a placut foarte mult

      Ștergere
  9. Imi plac hainutele astea si as comanda ceva si pentru fetita mea :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Si fiica-mea ar fi in stare sa se imbrace numai in rochie ori fusta daca ar putea asa ca inteleg ambele "parti" implicate in alegere :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    2. Cred ca si fetitele sunt pe *toane * ca si noi mamicile

      Ștergere