vineri, 23 septembrie 2016

Cand este WOW este WOW TEA-Review

  Astazi  avem la 'microscop'un ceai..dar nu orice ceai .....WOW TEA -Detox.
   A trecut vara si vacanta- cu excesele alimentare cu tonele de inghetata si  supriza...3kg in plus.Asa ca este timpul sa luam cateva masuri!Cum zicea cineva zilele trecute<sezonul de slabire primavara-vara s-a incheiat..s-a deschis sezonul 'innainte de Craciun'>
   Asa ca ..ne-am apucat!Pe langa cateva mici restrictii(fara zahar si faina) m-am gandit sa vedem ce -mi ofera         WOW TEA  Detox -programul de 21 de zile.
   Defect profesional..citim prima data  ce contine acest ceai si relatam urmatoarele:

  • ceai verde
  • fructe de paducel
  • mate
  • guarana
  • pu-erh si borchak
  • seminte de marar 
  • rooibos
  • cimbru

Pentru ca ,printre altele sunt si fitoterapeut acreditat fac referire strict la plantele cunoscute.

  1. Ceai verde- suprima pofta de mancare  si  mentine un nivel optim al zaharului in sange,crescand in acelasi timp si nivelul energetic al organismului.Contine o cantitate insemnata  de antioxidanti si vit E-incetinind imbatranirea pielii .Insa daca se consuma ceai verde se va reduce consumul de cafea pentru ca altfel poate sa apara palpitatii(daca se depaseste doza de 5 cani/zi asociata la cafea)
  2. Fructele de paducel- sunt probabil adaugate in acest complex tocmai datorita efectului sau antiaritmic si cardiotonic- pentru a contracara efectul dat de ceai verde in aceasta directie
  3. MATE- un ceai brazilian ,energizant si usor laxativ
  4. Guarana-fiind un neurostimulator creste energia organismului,imbunatateste atentia si memoria,conferind rezistenta la starile de stres si epuizare ale organismului
  5. Seminte de marar-sunt adaugate probabil datorita efectului lor estrogenic-hormon feminin;efect de calmare a spasmelor de la nivelul trectului digestiv prevenind balonarea
  6. Rooibos- sau ceaiul rosu african-imbunatateste circulatia,efect antioxidant,relaxant asupra sistemului nervos reducand starile de irascibilitate(care apar frecvent cand esti la dieta) este bogat in fier ,potasiu,calciu,magneziu si zinc
      Ca si mod de preparare- asa cum se specifica si pe plic :se pun 5-7 gr de ceai intr-un dispenser in 500ml de apa fierbine .Se va consuma in 2- prize  cu 20 de minute innainte de masa.

      Ce mi-a palcut mie?!
  1. ideea ca este un ceai'varsat'si nu plic pentru ca asa vad exact plantele si stiu exact ce pun in ceasca mea
  2. mirosul de ceai proaspat la deschiderea plicului-miros care se pastreaza si-n ceaiul infuzat
  3. scade apetitul si-ti da starea aceea de energie(mi-a placut ideea de-al consuma la pranz cand nielul energetic incepea sa scada)
    4.diuretic-eu chiar am nevoie avand in vedere existenta deja a unui calcul renal
    5.o cantitate considerabila(150 gr/plic)
    6.punga este tip cerat si prezinta sistem de inchidere tip fermoar
   
  Clar este un ceai care-mi place..care-mi da o stare buna,ma energizeaza  si neaparat trebuie sa-mi achizitionez sticlutele de pe site pentru ca-mi plac foarte mult.

23 de comentarii:

  1. Imi doresc sa incerc aceste ceaiuri si eu, mi-am ales cateva

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie îmi place foarte mult...îmi dă energie si ma simt mai tonica.

      Ștergere
  2. Nu am incercat niciodata acest ceai, dar am citit numai lucruri bune despre el.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am consumat acest ceai pentru efectul sau detoxifiant si chiar m-am simtit mai bine. O sa imi mai comand un pachet! Si gustul e minunat!

    RăspundețiȘtergere
  4. l-am consumat si eu, dar nici vorba de slabit...nu prea-mi place gustul. dar m-am mobilizat o perioada. oricum, mai mult imi plac ceaiurile de pe piata, cele aromate... nu m-a convins in totalitate

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu sunt mare'bautoare de ceaiuri'si sincer prefer să văd planta ca atare...poate nu te.a convins pentru faptul că neavand arome adăugate nu ti s.a părut parfumat.Mie sincer îmi place că miroase a ceai curat😉

      Ștergere
  5. Nu am incercat acest ceai, dar l-am tot vazut mai peste tot. Sticlele imi plac si mie mult.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Le.am comandat si eu pe ambele...au o formă aparte și faptul că sunt din sticla si nu din plastic este un mare plus!

      Ștergere
  6. Imi place Mate, asa ca banuiesc ca mi-ar place si acest ceai.

    RăspundețiȘtergere
  7. Cand eram in liceu, aveam o prietena din Argentina care mi-a trimis mate.
    Este un ceai care se serveste cu putin lapte. A fost delicios!
    Nu am reusit sa gasesc mate la noi, dar uita ca acum mi-am adus aminte de el si voi cauta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu mate simplu nu am văzut la noi..dacă găsești pe undeva anunta.ma și pe mine😉

      Ștergere
  8. Pana acum nu am incercat nici un ceai de slabit dat ma incanta ideea de a bea o cana de ceai si caloriile mele sa dispara si grasimea sa se topeasca

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu există un ceai de slăbit...adică să mănânci normal si sa slăbești doar band un ceai..și vorbesc din experienta celor 7 ani pe care i.am petrecut ca medic într.un cabinet de nutriție cu specific pe slăbire în mod expres

      Ștergere
  9. Mie nu prea imi plac ceaiurile, beau atunci cand sunt racita cu multa lamaie si multa miere. Am auzit insa numai lucruri bune despre acest tip de ceai.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu n.as putea sta o zi fără ceai..Am o mare colecție..cred că am peste 50de sortimente si firme(numai din Turcia mi.am adus 7feluri)...Dar depinde de fiecare persoană în parte.Suntem cu toții diferiți și asta e un lucru bun..altfel toți am vrea un singur lucru.Varietatea este esențială😉

      Ștergere
  10. e simplu de preparat si foarte bun la gust acest ceai.

    RăspundețiȘtergere
  11. :)) tare asta cu sezonul de dinainte de Crăciun

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai nu așa e mereu?!😀Innainte de vacanta ..innainte de concediu...innainte de...

      Ștergere
  12. Super ceai, îmi place. Am avut ocazia sa îl folosesc și chiar îmi place.

    RăspundețiȘtergere
  13. Nu am incercAT acest ceai, dar am vazut ca e tare laudat,Vreau si eu

    RăspundețiȘtergere