vineri, 26 august 2016

EA -la Regata Marilor Veliere

  Rasarit...apus...iar rasarit...vantul se plimba suav printre panzele albe ,lasand un catarg dezgolit.Ea pasea ingandurata ,cu pletele in vant,iar ochii scantaietori brazdau vazduhul  in larg..nici un fir de nisip ..nimic..O mare albastra ...intinsa ..si atat.Trecusera zile si nopti, fara sa le mai tina sirul.
   -Te-ai trezit?s-a auzit o soapta usoara in spate
   -Astept rasaritul asta de zile intregi!
   -Stiu...vad asta in ochii tai ..Nu ai lipsit niciodata...mereu e la fel si totusi diferit...mereu esti prezenta si simt cum ai vrea sa opresti timpul in loc.Uneori ,am impresia ca fiecare corabie care vine din largul marii aduce cu ea o inima.
Ea rade si murmura incet<unele corabii au multe inimi...daca ai stii?!>
    -Iti amintesti?!Furtuna..aceea...cand parca totul in jur se sfarsise si ea..ea n-a cedat?! A ramas neclintita si parca mai hoatarata ca niciodata ,sa fie prezenta in port.Iar noi ,noi priveam pur si simplu ,fara sa mai putem misca.Ea ....insa a ramas neclintita.Ea ne-a salvat!Ne-a salvat, pentru ca a vrut sa fie prezenta acolo langa toate celelealte!Si a fost! As putea sa-i refuz vreodata aceasta favoare?As putea vreodata sa uit?!
   Sarutul lui a trezit-o brusc din visare.
  -Inca o zi.
  -Inca o zi,murmura ea ,parca vorbind cu catargul...parada nu poate incepe fara noi!Stai linistita ! Vom fi acolo!Septembrie..joi...8..Suntem acolo...stai linistita!
Un pescarus obosit a venit langa ea .A tresarit .
-Uite!Pamant!Pamant!Aproape am ajuns!
In largul marii corabia parea stapana apelor!Pentru EA era !
Regata Marilor Veliere !O "simfonie de note pe corzile  marii..un dans salbatic in adierea vantului!Iar EA este acolo!
8-11septembrie...4 zile si 3 nopti cand nimeni nu doarme!Regata Marilor Veliere!



16 comentarii:

  1. Poetic si plin de iubire pentru mare si pentru plimbarile pe aripile ei. Cine ar putea spune nu unei plimbări in larg...

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca este super acolo! Mi-as dori sa pot ajunge sa vad evenimentul. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. As vrea sa fie mai aproape de mine ca sa pot ajunge.

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumos....vyo vyoleta

    RăspundețiȘtergere
  5. superb, foarte frumoasa postarea, mi-a mers la suflet

    RăspundețiȘtergere
  6. Si mie mi-ar fi placut sa particpip la eveniment!

    RăspundețiȘtergere
  7. pacat ca nu am cum sa ajung la mare! cred ca va fi superb!

    RăspundețiȘtergere
  8. Mi-ar fi placut sa ajung si eu la eveniment dar... departarea am impiedica :(

    RăspundețiȘtergere