sâmbătă, 6 august 2016

Joaca cu nisipul

  Vara ,soare ,nisip...o apa cristalina si vacanta!De cateva zile ne-am intors din vacanta ,din Antalya, unde am avut o plaja superaba- cu un nisip fin ,numai bun de facut castele !
   Copii au fost extrem de  incantati - numai cu galetusele si cu formele speciale stateau la plaja .Ba faceau un castel, ba faceau nu stiu ce 'prajituri'!
   Ii priveam cu nostalgie si-mi aminteam cum faceam si noi in copilarie castele din nisip decorate cu scoici si pietricele.Erau atat de fascinati de joaca lor in nisip incat uitasera de tableta,de jocurile din telefon ,de jucariile sofisticate de acasa.In acel moment erau doar in lumea lor magica a copilariei ,pe taramul castelelor si a zanelor ,a printeselor si-a fericirii.Atunci am vazut inca a data ca intr-adevar copilaria miroase a fericire...
   In copilaria mea jucaria preferata era o papusica pe care mai mereu o spalam ,o pieptanam si-i faceam rochite din resturi de materiale..acum Jasmine are o gramada de papusi...daca as intreba-o care este cea preferata cu siguranta ca nu ar avea ce raspuns sa-mi dea...dar asta este o alta poveste...
   Am ajuns acasa si  Jasmine cu o figura trista mi-a spus *Acum ca ne-am intors din vacanta si nu mai avem nisip ,o sa punem intr-o cutie pana pentru la anul toate formele si galetusa?*
   Si atunci am inteles ca uneori copiilor trebuie sa le oferi si altfel de jocuri,altfel de momente.M-am documentat ,am cautat si am descoprit o varianta a ideeii de baza.Aceasta este nisipul kinetic!
   Pentru mine  a contat faptul ca acesta este un produs care

  • nu contine caseina sau gluten
  • se poate dezinfecta
  • este un produs non-toxic
  • este refolosibil
  • nu se usuca
  • este antimicrobian
  • exista sub diferite culori
Dar ce este nisipul kinetic?!
Este format din 98% nisip curat si 2% polimeri patentati care-i ofera proprietatea de-a curge  si-n acelasi timp de-a se lipi.
Cred ca am gasit solutia ideala pentru a readuce putin din vacanta de la mare in casa noastra!
Pentru  ca intotdeauna o imagine face cat o mie de cuvinte ,dar si pentru ca un filmulet te poate determina sa iei decizia cea mai potrivita va las mai jos linkul pentru acesta.






21 de comentarii:

  1. am mai vazut o data un filmulet cu niste pitici care se jucau cu acest nisip kinetic si, din cum se vede, cred ca e al naibii de placut sa intri in contact cu el, ca textura.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sincer, m-as juca si eu cu asa ceva. Ma bucur cand vad parinti ca le mai ofera copiilor alternative, nu numai gadgeturi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intr-o lume asa de complexa,uneori lucrurile simple fac diferenta!

      Ștergere
  3. Este intr-adevar o jucarie minunata si merge folosita in grup mai ales cand sunt mai multi copii

    RăspundețiȘtergere
  4. Are o prietena asa ceva. M-as juca in el toata viata! Este genial.

    RăspundețiȘtergere
  5. Si mie imi place foarte mult nisipul kinetic. I-am adus baietelului meu 3 pungi anul asta de la mare. De culoarea nisipului, albastru si roz.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uneori copii au nevoie de astfel de lucruri pentru a crea ceva magic

      Ștergere
  6. O jucarie minunata! Am comandat si eu acum!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. La noi am vazut ca e un nisip si o apa...fara cuvinte , insa straine stiu cel mai bine cum sa ne atraga...

    RăspundețiȘtergere
  8. Cred ca o sa ii cumpar si eu baiatului meu ca sa ne jucam impreuna!

    RăspundețiȘtergere
  9. Vreau si eu astfel de nisip ptr Maya

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa-i placa foarte mult...au si pe varianta roz,pe care noi cred ca o vom achizitiona curand

      Ștergere
  10. O incantare nisipul kinetic. Vreau si eu, sunt si eu un copil :-))) Normal, m-as juca cu baietelul meu, cred ca ar fi super.

    RăspundețiȘtergere