luni, 15 august 2016

Flanco -mereu aproape!

Raspundem si noi provacarii de-a testa serviciul #suportclientinonstop  ca orice om (a)normal
  Mai complicat si cu camera de filmat si cu telefonul si cu cronometrul..dar am vrut sa surprind fix momentul de asteptare ,din clipa initierii apelului si pana am fost preluat de un operator #flanco.
   Asa cum se vede si in inregistarare(pentru ca o imagine face cat o mie de cuvinte...dar o inregistrare este un adevar absolut) dupa ce apelul a fost initiat,a intrat un robot pentru 20 de sec ,dupa care cateva( 4-5 secunde) si am fost preluata de un operator flanco . Initial,primul gand a fost sa zic<buna ziua ,v-am sunat sa va invit la o cafea>,dar mi-am revenit repede si m-am incadrat la categoria <om normal> pentru ca mi-am imaginat ca in ziua respectiva avusese destule apeluri care sa o streseze (mai ales ca era duminica) si ea era totusi asa draguta la capatul celalat al firului.
  Si revenind la normalitate,vroaim sa va spun de fapt ca  s-a lansat un serviciu 24 de ore din 24 ,7zile din 7,in care orice intrebare aveti in legatura cu produsele pe care flanco le comercializeaza ,le puteti pune acesand acest serviciu la nr de telefon 0374477100 sau 0212038170.Trebuie sa afalti si de faptul ca exista si un card de fidelitate -despre care eu am intrebat in momentul apelului -astfel ca la orice achizitie se primesc un numar de puncte pe acest card,acestea urmand ulterior sa fie folosite la o noua achizitie.
   Si cum timpul fiecaruia este din ce in ce mai limitat,cumparaturile on-line sunt din ce in ce mai mai frecvente,Flanco este -mereu aproape!


9.09.2016
....
SI DUPA CE EU  IMPREUNA CU ALTI <101 DALMATIENI> ...SAU BLOGGERI  am  testat serviciul de la Flanco iata ce-a iesit!
"
5 septembrie 2016 – Timp de două săptămâni, Flanco și-a testat, cu ajutorul bloggerilor, serviciul Suport clienți 24/7, lansat recent în parteneriat cu CGS România (Computer Generated Solutions Inc.). 102 bloggeri au testat timpul în care sunt preluate apelurile către serviciul de asistență telefonică, înregistrându-se video în timp ce apelau Suport clienți 24/7.
....
Timp de două săptămâni, 102 bloggeri s-au înregistrat, cu propriile telefoane sau camere video, în timp ce apelau serviciul Suport clienți 24/7 și cronometrau timpul scurs până la preluarea apelului. 85% dintre bloggeri au discutat cu un operator în mai puțin de 40 de secunde de la inițierea apelului, iar aproape 70% dintre aceștia au așteptat mai puțin de 30 de secunde pentru a fi preluați. Doar trei apeluri au avut un timp de așteptare de peste două minute, iar unul singur de peste trei minute. La finalul testării, Flanco a calculat timpul mediu de așteptare – 41 de secunde, cu o secundă mai mult decât obiectivul propus.
 “Timpul mediu de așteptare obținut este, pentru noi, un bun punct de plecare, pe care suntem hotărâți să îl optimizăm în următoarea perioadă”, "


Obiectiv indeplinit!..zic si eu

21 de comentarii:

  1. Foarte buna ideea celor de la Flanco sa aiba un asemenea serviciu disponibil pentru clienti, indiferent de ora.
    p.s.Avem telefon asemanator :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-am testat ore dintr-alea gen 23...dar ma batea gandul ...doar asa sa -i vedem cat de perfecti sunt!

      Ștergere
  2. Super. Cel mai bun serviciu de până acum. Sa vedem cat va dura aata

    RăspundețiȘtergere
  3. O sa sun si eu la ei, pana atunci te cred pe cuvant.

    RăspundețiȘtergere
  4. O idee geniala acest serviciu. Le-a cam dat clasa la toti. Felicitari Flanco!

    RăspundețiȘtergere
  5. cred ca o sa apelez si eu la eu, am si eu un card de fidelitate, dar nu stiu care e treaba cu el

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din cate am inteles ,pe acel card se aduna puncte si apoi cu acele puncte la o alta comanda ai ceva reducere

      Ștergere
  6. Ma bucur ca se gandeste cineva si la clienti, felicitari :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Mi se pare genial ca raspund asa de repede

    RăspundețiȘtergere
  8. Viata cat mai lunga si sa fie la fel de recptivi si pe viitor, sa nu dezamageasca

    RăspundețiȘtergere
  9. Tare chestia asta
    Eu moe cand am de asteptat aiurea la telefon

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da...și eu când aud un robot la celălalt capăt al firului mă enervez

      Ștergere
  10. Tare chestia asta
    Eu moe cand am de asteptat aiurea la telefon

    RăspundețiȘtergere