miercuri, 3 august 2016

Cum s-a transformat fluturasul meu in sirena!

  In urma cu un an ,mergeam cu fluturasul meu Jasmine la innot.A mers o buna perioada de timp fara sa faca progrese si fara sa-i placa in mod deosebit.Apoi brusc mi-a spus clar si raspicat<eu nu mai vreau la innot!>Am incercat cu "munca de lamurire" cu diverse promisiuni ,dar nimic.Ea o tine una si buna!Asa ca am zis<asta e....renuntam..>
  La inceputul acestei veri..am zis sa mai intreb asa intr-o doara daca mai vrea sa mearga la Matei-antrenorul-pe care ea chiar il iubea foarte mult.Surpriza a fost foarte mare cand a zis<da...chiar mi-e foarte dor de el!>Si am mers...
  Surpriza a fost si mai mare cand antrenorul a chemat-o in bazin si ea chiar a coborat singurica fara aripioare.Ne uitam unul la altul fara sa spunem nimic .Ora a decurs perfect.
  Apoi au urmat alte si alte ore si de fiecare data Jasmine il surprindea pe Matei- iar si iar .De unde aceasta schimbare asa brusca?De ce si mai ales cum de si-a schimbat asa brusc atitudinea?!Habar nu am! Cert este, ca de cateva luni sunt bazaita constant sa-i cumpar piscina!
   Cum s-a trasnformat fluturasul meu in sirena?!Habar nu am ! Ideea este ca pentru mica mea sirena deja am amenajat locul pentru o piscina si am inceput sa ma documentez:,pentru ca innainte de toate trebuie sa hotaram ce sa alegem .

    Asa am ajuns si la piscina de la Elcora...
    Sunt atat de multe idei si modele incat mi-e frica sa-i arat  <sirenei>! Cel mai mult m-a incantat ideea existentei acelor roboti care curata piscina ,pentru ca sincer atunci cand decizi sa ai o piscina in curte trebuie sa-ti iei si angajamentul ca in acea psicina se poate face baie

 Si ca orice sirena rasfatata mi-a spus clar ca ea vrea sa stea seara sa se racoreasca si ca cel mai probabil piscina ei trebuie sa aiba proiectoare pentru ca <asa erau toate piscinele  pe care le-a vazut ea>
   Modelul acesta cred ca este cel pe care l-am ales din cele cateva modele!
   Acum mai ramane sa ne decidem exact cam ce dimensiune ar fi ideala pentru zona noastra ....dar mai avem si alte aspecte de care trebuie sa ne interesam(cum facem alimenatarea/cum golim piscina) cu ce o dezinfectam-nu  as vrea pentru piscina noastra clorul-aici la Elcora am vazut ceva mai eficient :oxigen activ.
  Cel mai mult mi-a placut ideea existentei aici a  seviciilor de intretinere pentru piscina pe care ni le ofera.

"Servicii de intretinere pentru piscina :

  • deschidere si inchidere de sezon
  • verificarea sistemului de filtrare pentru o functionare optima
  • curatarea si apirarea depunerilor din piscina
  • curatarea peretilor piscinei
  • curatarea cosuletelor si a skimmerelor piscinei
  • curatarea prefiltrului pompei piscinei
  • spalarea in contra-curent a mediului filtrant din filtrul piscinei
  • analiza chimica a apei cu echipament specializat
  • ajustarea parametrilor apei la valorile ideale
  • calibrarea electrozilor sistemelor automate de tratare"   

                                                                           ...asa cum apare pe site-ul lor


   Voi aveti piscina?!De care?!Cum o ingrijiti?Ce costuri presupune lunar ingrijirea piscinei?...cateva intrebari la care mai am de documentat pentru a afla raspunsurile..


5 comentarii:

  1. Poate pe viitor o sa ii iau si racusorului meu o piscina. Adora apa s s-ar balaci nosn-stop!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am piscina ca stau la bloc dar mi-ar placea o curte cu piscinuta macar. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si noi momentan tot la bloc,dar suntem in constructii sa ne mutam la casa

      Ștergere