miercuri, 17 august 2016

Anul acesta suntem alandala sau sandalandala?!

  Anul acesta ne-am propus sa fim mai ...alandala la mare...si cand spun asta ma refer chiar la propriu!In nici un an nu am fost asa ...deja ne pregatim sa plecam a treia oara anul acesta la mare..la alta mare (de fiecare data)...pentru ca fiecare mare are farmecul ei!La Marea Neagra inca n-am ajuns anul acesta ,dar ...inca nu este timpul pierdut!
  De ce spun asta?!
  Pentru ca...amatoare de cumparaturi online,am vazut ca cei de la  zorilestore.ro, au niste reduceri frumoase pe site-ul lor si la orice produs cumparat(pana pe data de 21august!) se intra automat la tragerea la sorti pentru ...ce credeti?! Petrecere la Vama Veche !In camping ..in Cortul celor sapte simturi..dar..Asta nu este tot!Castigatorul(de fapt sunt 3 castigatori)va fi insotit de 7 prieteni (daca e sa fie chef sa fie domne')Cazarea si micul dejun  sunt asigurate de  Sandalandala.
    Dar ce mi-am ales eu pentru aceasta noua iesire la mare?
    O pereche de papuci foarte <imbulinati> si roz:) cu fundita si cu picatele(sunt indragostita de buline si picatele)
Oare pleaca cineva la mare fara slapi?
Eu de  fiecare data plec cu cel putin 4 perechi(culori variate)..una dintre acestea ramane in <bagajul de mana>al avionului de fiecare data.Si stiti de ce?Pentru ca ,innainte sa desfac bagajul, fug repede la malul marii (si pana este camera gata sa o luam in primire) nu ratez nici o secunda  de la privelistea marii ,de la plaja cu nisip auriu, de la soare 
Voua ce v-a facut cu ochiul pe site-ul lor?


2 comentarii: