marți, 5 iulie 2016

Just4Girls-20 de lucruri de pus in geanta de plaja!

In sfarsit vara -soare si vacanta!Anul acesta la malul marii!Ce ne punem in geanta de plaja fetelor?
  1. ochelari de soare-un accesoriu care nu  trebuie sa ne lipseasca
  2. lotiune de protectie solara-va recomand cu un factor de protectie cat mai ridicat-eu am ales un factor de protectie 50(urmeaza in curand sa va dau detalii despre ce factor de protectie /firma/cum aplicam/cand aplicam/unde insistam)
  3. costum de baie -in doua piese sau intr-o singura piesa-anul acesta am gasit multe modele superbe la 
    Sincer eu nu m-am putut decide...intre cel  in doua piese si cel intreg..evident si al iubitului
                  
La cel in doua piese imi place foarte mult modelul cupei dar si croiul slipului,iar la cel intr-o singura piesa imi place ideea de croi din talie care practic creeeaza un efect de subtiere a acesteia-sa mai zic ca este fix nuanta mea preferata?!Probabil le aleg pe amandoua avand in vedere ca in aceasta perioada este si o mica reducere.In ceea ce priveste costumul iubitului meu m-am gandit la aceasta varianta pentru ca se asorteaza perfect cu primul model ales!

4. peria de par-eu am gasit o perie format mic care se strange si se pliaza avand si o mica oglinda
5. servetele umede/si uscate
6. ruj-waterproof+/_ rimel waterproof /balsam de buze- in functie de preferinte
7. pentru hidratarea tenului -spary apa termala-eu am ales Avene
8. telefon/camera foto
9. prosop
10. plasturi/solutie  dezinfectanta
11. slapi(asta daca nu-i ai deja in picioare cand pleci la plaja)
12.palarioara sau batic pentru a ne proteja capul de soare
13. o carte sau revista preferata(tableta nu e indicata)
14.o sticla cu apa-daca va aflati departe de surse-daca sunteti insa la cativa metri de bar sau terasa nu este indicat pentru ca se va incalzi si nu va mai fi folosita
15.un elastic pentru par sau o clama-pentru momentele in care intrati in apa-daca parul este mai  jos de umeri este acesoriul cel mai important
16 Lenjerie intima clasic -sau -pentru fetele mai sofisticate  lenjerie sexy- (daca nu doriti sa stati cu slipul ud dupa ce plecati de la malul marii-in eventualitatea in care se ramane la masa ,sau pe terasa ;cele mai frecvente cistite dupa sezonul estival apar tocmai din aceasta cauza)
17.pungulite zipp din plastic-pentru costumul de baie ud sau pentru telefon
18 .porfard organizator pentru maruntisuri si bani
19.evident BANI :)
20.deodorant/antiperspirant



2 comentarii:

  1. Foarte utila lista ta. Cuprinde tot ce ai nevoie intr-o scurta vacanta! Imi plac costumele de baie alese :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt adepta listelor...si cum ne pregatim pentru vacanta la mare ...m-am gandit sa ma apuc deja :)

      Ștergere