miercuri, 22 iunie 2016

Vara asta - la cules de cirese!

   A venit in sfarsit vara: cu soare, cu relaxare ,dar mai ales cu viata  si  fructe .Daca iubesc vara o fac pentru ca pur si simplu iubesc sa mananc sanatos din gradina mea,sa simt valurile marii la picioare si sa  innot.
   Anul acesta ciresii mei mi-au daruit fructe parfumate asa incat eu si J ne-am hotarat sa ni le culegem singure direct din copac. Si nu vorbim de patania din povestirea  lui Ion Creanga, ci de momentele noastre- pur si simplu de  relaxarea in natura.
   Cum J are doar 9 ani ,nu o puteam  lasa sa se catare singura (doar unul dintre ciresi este mai micut...asta insemnand ca are vreo 7 -8 m inaltime)...restul sunt asa de batrani incat eu si J nu-i putem cuprinde trunchiurile cu bratele.

  Pentru siguranta mea si a fetitei am ales Scari si schele .
  Acesta este un copac in care doar tataie se incumeta sa se urce si pana anul trecut cand avea o scara obisnuita din lemn va spun sincer ca -mi statea un pic inima in loc cand il vedeam in el.
  Anul acesta insa eu si J am participat activ  la culesul cireselor si datorita acestei minunate scari.Ne-am documentat innainte de-a o cumpara si am luat in considerare si aspectul faptic al copacilor foarte inalti din curte.Asa ca am optat pentru varianta aceasta care  ne permite sa culegem fructele parfumate din gradina.Acum a fost randul ciresilor insa urmeaza visinii ,nectarinele ,piersicile iar la toamna merele.Merita o astfel de investitie daca aveti gradina cu pomi fructiferi!
     Avantajle unei astfel de scari?

  1. te simti in siguranta
  2. petreci timp pretios alaturi de copil in natura
  3. copilul participa activ la munca in familie si invata sa pretuiasca munca
  4. mananci sanatos din propria gradina
  5. te distrezi si te incarci de energie pozitiva
  6. obtii productie maxima(degeaba ciresul era plin daca nu aveai cum sa-l culegi pana in varf unde-s cele mai dulci fructe)

Vacanta frumoasa... orice vei face in ea -in doresc cititorule!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu