vineri, 17 iunie 2016

Copilul meu tine pasul cu tehnologia!

Copilul e fericit
Telefon nou a primit
WowFixit l-a intregit!

   De ziua ei J. si-a dorit un telefon nou...celalat era deja <depasit>,dar in primul rand <zgariat>,iar replica minunata a fost :<Stii doar ca la unele jocuri trebuie sa vad cristal ca sa castig!>
   Da...clar!Eu care nu joc abosult deloc ...dar deloc nici un fel de joc- nici pe tableta nici pe telefon- n-am laut acest lucru in seama ...dar la replica de mai sus mi-a atras atentia doar ideea<telefon zgariat>pentru ca demodat ea il considera si pe cel cumparat in urma cu 3 luni.
  Telefonul anterior a avut o folie de protectie , care a fost data jos dupa doar o saptamana de utilizare pentru ca <se vedea in ceata> asa ca m-am gandit, ca daca tot dam o gramada de bani pe noul telefon...sa tinem pasul cu tehnologia de protectie a ecranului.Asa ca am inceput sa ma documentez.
   Si ce-am descoperit?!

   WowFixit
   Sa va povestesc despre aceasta noua tehnologie!
   WowFixit este un gel care se aplica pe display-ul telefonului sau al tabletei pentru a le proteja de zgarieturi.
   Cum se foloseste?
   Display-ul se sterge initial cu un servetel imbibat in alcool -pentru ca acesta sa fie curat si degresat,apoi se aplica aceasta solutie -care contine silicat de titan(care ofera un grad de protectie de 9 H).Solutia de titan trebuie sa actioneze timp de 90 secunde,apoi pentru a se  usca este necesar 1-2 minute,ulterior execesul se curata cu o microfibra

   Avantajele fata de folia de protectie?

  1. ofera o protectie aproape invizibila
  2. nu exista riscul aparitiei unei bule de aer la aplicare datorita nanotehnologiei
  3. protejeaza ecranul inclusiv de apa
  4. antimicrobian si antibacterian
  5. nu contine substante toxice fiind realizat din materiale 100%naturale
Evindet ca ne-am interesat si de pret...sub 60 de lei in magazinele on-line
Voi cum va protejati gadgeturile?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu