sâmbătă, 25 iunie 2016

Ce fac eu cu banda izolatoare

Pentru ca este o perioada in care tot caut diverse pentru viitoarea casa ,am gasit pe un site dragut printre materiale de constructii   si instalatii sanitare  si un spatiu destinat celor electrice.Evident ca mi-a atras atentia aceste mici benzi colorate
   Ce fac eu cu ea?Evident nu izolez fire cum fac electricienii(pentru ca nu asta e meseria mea)Dar sunt minunate si la un pret incredibil-3 pe set la doar 3 lei.Impatimita de decoratini eu si cu J le folosim la diverse proiecte.Banda verde -de exemplu-de cele mai multe ori este folosita la coditele
florilor ca in fotografie,cea neagra este perfecta pentru pistilurile macilor dintr-un proiect viitor,dar cel mai draguta chestie pe care J a gasit-o este decorarea cu banda a jurnalului de vacanta.(in conditiile in care benzile decoratinve sunt peste 10 lei rola mica )
   Ce avem noi in plan in acest moment cu banda izolatoare?PROIECTE IN VIITORUL APROPIAT:

  1.  cu cea alba-am gasit o idee interesanta pentru cabluri-practic se bandajeaza cablul de la telefon sau tableta imediat la locul unde se termina firul efectiv-astfel cablul nu va suferii nici un fel de deteriorare si mufa va sta dreapta-noi vom folosii alba pntru ca la tableta cablul nostru este alb asa incat nu se observa
  2. vom folosi banda colorata la alegerea copilului sa facem suporturi de creioane colorate -reciclam practic peturile de plastic iar gura acestora va fi "bandajata" astfel pentru a nu se taia in aceasta parte ascutita
  3. vom face un tablou  -o altfel de pictura cu spray -in diverse figuri geometrice si pentru asta vom lipi pe planseta -din banda izolatoare figurile dorite ,apoi aplicam fie acrilic ,fie spray doar in figura geometrica -iar dupa ce se va usca vom indeparta benzile izolatoare si va ramane o pictura minunata
  4. facem felicitarisi carduri pe care le decoram -avem si cateva carioci speciale cu vopsea -asa incat peste aceste benzi -pe care noi le vom folosi de deocr putem face punctulete sau liniute-la alegerea copilului
  5. decoram agende si creioane
  6. facem semne de carte
  7. decoram clestisori pentru diverse proiecte
va las cateva imagini "culese" momentan din locurile de <inspiratie>pentru ca 'o imagine face cat o mie de cuvinte"-evident noi le vom face in stilul nostru  :)
  
  

Voi ce la ce mai folositi banda izolatoare?(in afara ideii de-a izola fire pe care noi nu am abordat-o)



2 comentarii: