marți, 14 iunie 2016

Casa noi ne-am ridicat...acu-i timp de izolat!

    Anul acesta trebuie sa ne izolam casa...si cum mi-a placut intotdeauna sa am lumina multa...mi-am facut ferestre mari!Nu regret nici o secunda ...insa pe timp de iarna trebuie sa fii pregatit cu o izolatie pe masura! Motiv pentru care am inceput<cercetarea>
    Ce fel de izolatie termica este mai buna?! Care este mai eficienta?Dar  raportul calitate/pret?De unde luam ce este mai bun? Dar ce este mai bun?
   ...intrebari ...intrebari...la care am cautat raspunsuri cateva saptamani la rand....apoi din cautari in cautari am ajuns  intr-un loc unde erau o multime de pachete termoizolatii.Si intrebarile au inceput sa se inmulteasca .Am inceput sa intrebam si constructorii..si ne-am adancit si mai mult in intrebari.
   Sa aleg politiren sau vata de sticla?!
  M-am oprit insa ,asupra catorva,pe baza de vata de sticla-aceasta la recomandarea inginerului de santier:

  • Vata Minerala de Sticla Knauff Classic: m-a atras ideea ca nu contine formaldehida fiind formata din materiale organice 9in locul celor derivate din petrol)-  in descriere apare ideea inclusiv a culorii naturale -nefolosindu-se coloranti
  • Vata de sticla Uniroll Plus 10/5- care mi-ar trebuii sub capriori si sarpanta-la pod 
  • Vata de sticla AKUSTO 100-ma gandesc ca ar fi ideala in peretii de compartimentare care-i am la etaj
     Ideea este :care ar fi mai eficienta sau la care dintre cele doua:rola/placi esti mai eficient financiar?! 
     Momentan inca sunt la categoria<cercetare>dar nu pentru mult timp pentru ca :"vara nu-i ca iarna!" si mobilizarea trebuie facuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu