marți, 17 mai 2016

Rasfatul de la Vivre

Zilele trecute am primit un mail de la cei de la VIVRE  prin care-mi multumeau pentru comanda facuta la ei pe site(a fost in urma cu cateva luni daca nu ma insel)si-mi ofereau un voucher in valoare de 50 de lei.Asa ca n-am stat prea mult pe ganduri si rapid am plasat o comanda.Ce-am comandat eu?Doar rasfaturi pentru doua printese(eu si Jasmine).Initial am zis ca ne vom incadra in suma respectiva(trebuia sa avem in vedere si ideea ca transportul este 14 lei) insa <rasfaturile > de la ei nu te pot lasa chiar indiferenta..decizii grele asa ca...am comandat dupa cum se vede...Jasmine le adora pur si simplu ...iar pielea e pe deplin multumita!
                   si.....

       Ambalate in roz si cu parfumul acela sublim...clar...ne-am simtit printese !
       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu