luni, 16 mai 2016

Pavlova...a..nu..pavlova mea..preferata mea!

Dintre toate Pavlova ramane pentru mine unica !Preferata!Cea careia nu ai cum sa-i rezisti!
avem nevoie de:

  • 5 albusuri
  • 150 gr zahar pudra
  • 150 gr zahar tos
  • o lingura amidon de porumb 
  • 2-3 pic de zeama de lamaie
  • frisca
  • fructe
Simplu si rapid!

Se face o bezea tare din albusurile bautute cu zaharul adaugat progresiv si ultima data se adauga lingura de amidon.Bezeaua trebuie sa fie alba si lucioasa sa nu cada de pe spatula-practic si ...teoretic sa stea bat! :))
Se pune bezeaua intr-un pos si se fac cercuri pe tava tapetata cu hartie de copt.Secretul este ca focul sa fie fff mic(eu am lasat si usa de la aragaz intredeschisa) si le-am tinut mai bine de o ora(practic bezeaua se intareste mai mult prin uscare)Eu le las in cuptor pana se raceste cuptorul apoi le scot pun frisca deasupra si fructe si un capacel mai mic de bezea...apoi...se mananca in cateva minute...ffff rapid :)) Parca nici nu le-am facut!

2 comentarii: