marți, 10 mai 2016

Ce recomanda medicul la categoria lenjerie de pat!

   Bun gasit fetelor! Astazi vreau sa va povestesc depre  cat de  importanta este  lenjeria de pat pentru calitatea somnului.Eu domn in pat cu fetita mea Jasmine care adora tot ce este <moale si pufos>si intotdeauna aleg primordial bumbacul-de la lenjerie de corp la tricou pana la lenjerie de pat .De ce inclusiv lenjeria de pat?Pentru ca 8-9 ore din cele 24 le petrecem in pat si noi preferam camasutele de noapte asa ca mai mult de 60-70% din piele vine in contact cu lenjeria de pat.Nu mi-as putea imagina un somn odihnitor intr-o lenjerie de pat scortoasa sau care sa nu-mi ofere acel confort al bumbacului.
   Zilele trecute m-am intanlit cu o colega (tot medic) si-mi pune o intrebare asa in doi peri"domne dar lenjerie buna pentru pielea copiilor nostrii mai gasim?"si imediat am intrebat"depinde ce insemana pentru tine cuvantul lenjerie buna -pentru ca fiecare se raporteaza dupa anumite criterii"Raspunsul ei mi-a confirmat de fapt ca noi medicii stim intr-adevar ca bumbacul este lenjeria ideala.Si atunci am inceput cautarile(noi amândoua cu un program extrem de incarcat intre pacienti si cabinet mai tot timpul )preferam comenzile on line,curierul care sa ni le aduca acasa ,sa rasfoim virtual un catalog si sa ne alegem ...dar de unde stii ca ceea ce comanzi este intr-adevar calitate?!Pentru ca sunt o gramada de site-uri care exista cu lenjerii.Problema pe care ne-am pus-o nu a fost ca nu ne primim o lenjerie ci caliatatea a ceea ce am comandat.Zis si facut! In cautarile noastre ne-am oprit asupra catorva situ-ri si evident pentru a avea garantia ca  intr-adevar am gasit calitatea la categoria: lenjerii de pat din bumbac 100% la cele mai mici preturi am inceput sa citim recenzii si pareri ale colegelor blogarite.
     Am gasit o gramada de pareri pozitive care ne-au convins de calitatea produselor celor de la CUMPARAMISIM  dar si de promptitudinea si seriozitatea acestei firme.
    Mai mult ne-a luat sa ne decidem pe care o vrem...eu vroiam vreo 3 modele iar Jasmine alte 3 , asa ca ne-am gandit ca putem sa ne satisfacem aceasta mica placere amandoua, pentru ca in aceasta perioada este promotia 1+1gratis.
     Alegerea Jasminei a fost evident cum altfel decat aceasta
iar a mea cum altfel decat aceasta

Voua care v-a palcut cel mai  mult?Noi clar nu ne putem decide cat de frumoase sunt toate!







3 comentarii:

  1. Frumoase alegeri. Si noi preferam lenjeriile de calitate din bumbac 100%! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este foarte important sa dormi si sa te simti confortabil :)

      Ștergere