miercuri, 25 mai 2016

Cand trebuie sa tii pasul cu tehnologia

   Cand trebuie sa tii pasul cu tot ce e nou si esti "un pic in urma" ce faci?Cine sau ce sau cum sa faci?!Zilele trecute discutam cu o prietena <virtuala>pe facebook si-mi spunea cat este de incantata de <noua ei casuta>
   Eu mi-am facut un blog in urma cu cativa ani si poate o sa radeti dar am zis asa<imi fac un blog al meu, pentru mine -sa-mi pastrez undeva amintirile scrise si fotografiate>Si atunci eram un pic dezorientata asa ca am chemat-o pe verisoara mea sa-mi arate cativa pasi si sa ma ajute cu crearea paginii in sine(ea avea blog de cativa ani si se descurca foarte bine) Apoi am inceput sa scriu si sa scriu...si-mi place sa scriu...poate e o pasiune mai veche din copilarie cand scriam poezii ....cand mergeam la cenaclu...cand publicam in brosuri sau ziare locale.
    Acum am trecut la alt nivel...tenica si evolutia nu te asteapta sa te dezmeticesti prea mult si atunci trebuie sa te conformezi.Anul trecut acest pas pentru mine a insemnat acest blog..micut si timid,cand de fiecare data mai faceam o descoperire simpla sau banala sau pur si simplu din pura intamplare.   
    Anul acesta insa vreau sa trec la <urmatorul nivel>Si pentru mine acest urmator nivel inseamna asa cum spunea si prietena mea virtuala<o casuta noua> a blogului.Am inceput sa citesc, sa ma documentez ,sa intreb..am descoperit oameni minunati care-ti sar in ajutor ,care se implica.
    Care este acest urmator nivel?Inseamna ca-ti achizitionezi un <domeniu>.De unde?Cat ?sau Cum?Intrebari pe care mi le-am pus si eu .Am inceput cautarile si am gasit !Am gasit o gramada de site-uri care-ti ofera domeniu sau hosting,insa eu m-am oprit la o  gazduire ieftina si de foarte buna calitate.


Ce ofera?

Ofera <gazduirea>domeniului la un pret foarte avantajos...si aici in functie de necesitatile fiecaruia.



5 GB SSD

18 RON/lunaCOMANDA
  • 5 GB SSD + IP dedicat
  • Gratuit inreg/transfer domeniu
  • si discount la plata anuala
  • Memorie alocata: 3 GB RAM
  • CloudLinux, CageFS
  • cPanel, Softaculous
  • PHP Selector
  • Instrumente SEO Attracta
  • CloudFlare CDN, Railgun
  • Domenii gazduite: 1
  • Trafic de calitate: Necontorizat
  • Baze de date: Necontorizat
  • Adrese email: Necontorizat
  • Antivirus, Antispam
  • Backup Zilnic
  • Performanta Maxima
  • Memcache, Memcached
  • Uptime garantat: 99,99 %

10 GB SSD

32 RON/lunaCOMANDA
  • 10 GB SSD + IP dedicat
  • Gratuit inreg/transfer domeniu
  • si discount la plata anuala
  • Memorie alocata: 4 GB RAM
  • CloudLinux, CageFS
  • cPanel, Softaculous
  • PHP Selector
  • Instrumente SEO Attracta
  • CloudFlare CDN, Railgun
  • Domenii gazduite: 5
  • Trafic de calitate: Necontorizat
  • Baze de date: Necontorizat
  • Adrese email: Necontorizat
  • Antivirus, Antispam
  • Backup Zilnic
  • Performanta Maxima
  • Memcache, Memcached
  • Uptime garantat: 99,99 %

15 GB SSD

36 RON/lunaCOMANDA
  • 15 GB SSD + IP dedicat
  • Gratuit inreg/transfer domeniu
  • si discount la plata anuala
  • Memorie alocata: 4 GB RAM
  • CloudLinux, CageFS
  • cPanel, Softaculous
  • PHP Selector
  • Instrumente SEO Attracta
  • CloudFlare CDN, Railgun
  • Domenii gazduite: 10
  • Trafic de calitate: Necontorizat
  • Baze de date: Necontorizat
  • Adrese email: Necontorizat
  • Antivirus, Antispam
  • Backup Zilnic
  • Performanta Maxima
  • Memcache, Memcached
  • Uptime garantat: 99,99 %

30 GB SSD

45 RON/lunaCOMANDA
  • 30 GB SSD + IP dedicat
  • Gratuit inreg/transfer domeniu
  • si discount la plata anuala
  • Memorie alocata: 5 GB RAM
  • CloudLinux, CageFS
  • cPanel, Softaculous
  • PHP Selector
  • Instrumente SEO Attracta
  • CloudFlare CDN, Railgun
  • Domenii gazduite: Necontorizat
  • Trafic de calitate: Necontorizat
  • Baze de date: Necontorizat
  • Adrese email: Necontorizat
  • Antivirus, Antispam
  • Backup Zilnic
  • Performanta Maxima
  • Memcache, Memcached
  • Uptime garantat: 99,99 %
     
     Pentru un blogger este important ca datele si <munca >efectiva sa aiba un back up care sa-ti salveze datele si un antivirus- pentru ca pana la urma chiar si pentru un hobby este acel<ceva>care-ti ofera siguranta  a ceea ce scrii ,a ceea ce creezi. De hosting depind toate aceste lucruri...Fiecare isi alege de aici pachetul de care are nevoie.

     Voi ce v-ati ales?Ce fel de blog aveti si cum va descurcati cel mai bine cu viteza cu care se incarca datele ,cu back-upl sau cu siguranta datelor ?







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu