luni, 18 aprilie 2016

Odorizant camera HOMEMADE

Asa cum bine stiti imi plac lucrurile naturale...cat mai naturale...asa ca astazi va propun un odorizant natural care sa.l faceti fix cu aroma care va place!Natural!
                           
 ce avem nevoie?
ue-   eu am ales de la #solaris

  • piersica
  • ghimbir
  • portocala

alcool de cereale de 98 gr-100ml

sticluta cu vaporizor sau cu elemente de vaporizae lenta(fie betisoare din bambus, fie asa cum am eu :un recipient special pentru odorizant)

..si de aici... doar imaginatia este limita(la cantiatea de alcool se adauga nr de picaturi in functie de cata dorim sa fie aroma- mai intensa sau mai putin intensa.In curand va arat pe canalul meu de youtube cum l-am facut eu- ca aroma si concentratie(voi il faceti cum va doriti)Conteaza doar procedeul in sine!

Un comentariu: