vineri, 15 aprilie 2016

...din memoriile doctorului....

    Nu stiu altii cum se <distreaza >la serviciurile lor -dar al meu este unul cand treci de la agonie la extaz..Nu ma credeti? De multe ori ma gandesc sa-mi pun o camera video in cabinet, pentru ca as avea un rating  mai ceva decat episodul<Las'Fierbinti>
.caz 1
  Pacienta <x>vine revoltata in cabinet:
-"Doamna doctor mie va rog sa-mi dati medicamentul <x>pentru ca in prospectul la asta pe care mi' l-ati dat pana  acum, scrie ca produce otravirea sangelui"
...asta in conditile in care pacienta lua acel medicament pentru hipertensiune si se simtea foarte bine, iar cel pe care-l vroia ea era unul de raceala...

caz 2
Pacienta <Y>mamica de baiat nou nascut
"Doamna doctor ,eu sa stiti ca nu ma descurc sa decalotez puta la baie lu' asta mic....asa ca ..nu stiu...sotul nu vrea sa  ma ajute ,eu ce fac?"...evident ca raspunsul a venit din coltul buzelor din partea asistentei<eu zic sa-l aduceti la domna doctor sa vi-l decaloteze dansa in fiecare zi>
  Evident ca-n timp ce  asistenta radea asa..pe furis pacienta era chiar serioasa....iar eu aveam o fata...de-aia<mai ai idei de-astea?>

   Medicul din Romania trebuie sa le stie domne'pe toate.S-au dus vremurile cand consultam ,scriam o reteta si gata...Noh..acuma ,ca sa fii un medic "bun",trebuie sa stii sa scrii o reteta(ce de mana?...aha asta era in 1900 toamna)la calculator(asta daca ai noroc si-ti merge programul SIUI sau daca ai conexiunea buna la internet ...sau mai nou daca ai si curent)trebuie sa stii sa printezi ca degeaba o scrii daca nu o tiparesti(ce daca are card pacientul?reteta se tipareste; ce daca e in format electronic?!sa stie sa deblocheze un card...eventul sa stie sa deblocheze un telefon(pacienta care venise cu telefonul sa-i anunt eu fiica sa vina sa o ia de la cabinet...insa nu stia nici numarul nici sa deblocheze telefonul)..mai pe scurt noi medicii am facut pe langa facultatea de medicina si cea de IT (la seral)
  Mi-aduc aminte cum am printat eu primul document...eh...dragii mei o adevarata aventura(mi-a luat sa scriu cazul clinic vreo doua ore si vreo 3 zile sa citesc si sa ma prind cum se instaleaza si se printeaza documentul....Deh doctor!Intai studiem si apoi ne apucam de treaba(de-aia si facultatea dureaza asa multi ani :))Apoi mi-am dat seama ca ceva nu mergea...becul imprimantei CANON era aprins dar nu misca nimic...pusesem toate cablurile mai putin cel care facea legatura intre calculator si imprimanta.Ce?! Banal ,nu? Asa zic si eu acum..insa atunci mi-au laut inca 3  ore sa ma prind ca imprimanta mea nu e defecta!
  De atunci si pana acum am mai instalat inca cateva imprimante(si nu mi-a mai luat asa mult )dar prima dragoste nu se uita  si am ramas fidela acestei marci si acum.Este zi de zi in actiune !

   Astazi , insa, am o noutate referitor la  CANON si vi-o impartasesc si voua!

    Campania “Canon Cashback plus 3 ani garanție” pune la dispoziție o serie de produse pentru care cumpărătorii vor primi înapoi o sumă de bani, plus o garanție extinsă cu o durată de 3 ani.

    Tentant?!Cred si eu!

   " Produsele aflate în promoție aparțin în special gamelor MAXIFY și i-SENSYS, ce conțin echipamente pentru imprimarea, scanarea și managementul documentelor, dedicate în special segmentului de companii mici și mijlocii. Lista produselor aflate în promoție poate fi consultată aici http://www.canon.ro/officewarrantypromotion/. Mecanismul campaniei este următorul: după achiziționarea unui produs Canon aflat în promoție, participantul trebuie să acceseze link-ul http://www.canon.ro/officewarrantypromotion/ să se înregistreze online prin intermediul formularului de pe site și să completeze numărul de serie al produsului, să scaneze și să încarce o copie a facturii sau a bonului fiscal - pe acestea să fie mențioante clar denumirile produselor achiziționate, și o fotografie a codului de produs și a codului EAN, aflate pe cutia produsului, în formularul de solicitare on-line. "






   Asta e ca-n bancul acela :pot si vreau ,dar ce atata graba?!Pai graba este pentru  ca oferta propusa  este valabila  în perioada 01.03.2016 – 30.06.2016.



Acest articol a fost scris pentru <Campionatul national de Blogging>-primul domne'

Un comentariu: