vineri, 18 martie 2016

ziua 2/DETOX

A doua zi mai complicata...o zi in care am fost la un workshop in Bucuresti la @CROWN PLATZA   unde nu prea aveam ce sa mananc la pauze-in prima pauza erau numai foietaje si briose...am baut un suc natural de grepfuit ..in pauza a doua ni s-au dat gogosi ..am baut un ceai de  menta iar la masa de pranz deja lesinam de foame..mi-am pus cate ceva din fiecare (mese intinse cu toate chestiile care te omorau cu zile )

pe imensa farfurie am pus asa:
-2 ling fasole batuta
-salata verde
-2 ling orez fiert
- 2 sferturi de rosie
-o lingura salata de ardei copt cu ciuperci amrinate
-2 bucati de somon fume destul de maricele(am amncat deact un sfert dintr-una pentru ca era destul de afumacios)
-2 bucati de peste fiert la abur(din care am amncat o bucata)
-brocoli la abur si morcovi carote la abur
-2 linguri salata de ton cu legume
ce-a ramas nemancat


















supa crema de brocoli(cam 10 linguri)











ceaiul si cafeaua











 si desertul












la cina acasa am mai mancat un iaurt

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu