sâmbătă, 26 martie 2016

Scrub cu zahar si uleiuri

Astazi am pus la treaba si uleiul de avocado de la #Secom alaturi de cel de cocos-si am facut un scrub fin delicat si parfumat care mi-a lasat o piele fina si catifelata.
Ma machiez zi de zi si atunci este necesar o curatare mai profunda odata la cateva zile.Astazi am ales aceasta combinatie 100% naturala.
Uleiul de avocado de la #Secom  dupa cum apare si pe site-ul lor(linkul este mai sus)

  • <Contine ulei pur de avocado, provenit din cultura organica, obtinut prin presare la rece
  • Sursa bogata in vitaminele A, B1, B2,B5, aminoacizi si alti fitonutrienti cu efect emolient si hidratant
  • Contine acid oleic, acid gras important pentru efectul regenerant
  • Formula imbogatita cu vitamina E, cu actiune antioxidanta>







Cum procedam?
SIMPLU !
  • 2 lingurite zahar brut de trestie
  • o lingurita ulei de avocado   de aici
  • o lingurita ulei de cocos de aici
  • o lingurita de miere cruda
  • optional(eu am adaugat)-un vf cutit  bicarbonat de sodiu , cateva pic de suc de lamaie,cateva pic de ue(eu am ales aroma de piersici in aceasta seara)

   Se amesteca intr-un bol de sticla cu o lingurita de plastic(eu evit metalul pe produsele naturale) si se aplica pe fata.Se fac miscari circulare inclusiv pe decolteu(din cantitatea rezultata am aplicat si pe maini)Sunt persoane care folosesc la scrub zaharul alb-insa eu nu, pentru ca acesta este un pic mai dur si poate lasa urme sau sa zgarie;plus ca zaharul burt de trestie are si alte proprietati prin cantitatile de minerale pe care-l contine spre deosebire de zaharul alb
  Combinatia cu aceste uleiuri face din acest scrub nu numai un bun exfoliant (indeparteaza celulele moarte de la suprafata pielii)dar  ii confera si un  efect de hranire (plus ca indepartarea acestuia se face cu apa calduta fara sapun astfel incat la sfarsitul exfolierii nu va mai trebuii sa punem o crema pe fata)

#buzzsecom

9 comentarii:

  1. Un astfel de tratament pentru ten este ideal pentru noi femeile. Si eu folosesc yaharul pe post de masca abraziva impreuna cu miere, ulei de masline, bicarbonat

    RăspundețiȘtergere
  2. Sincer este foarte eficient pentru ten...săptămânal aleg un tip de scrub ....de fiecare dată altfel pentru ca tenul să nu se supraîncarce de la make.up

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu am uleiul de avocado, dar pana acum l-am folosit doar simplu. Trebuie sa "bricolez" ceva din el la un moment dat. Multumesc de inspiratie si de reteta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Zilele urmatoare voi face cu acest ulei un demachiant.Stai aproape daca vrei sa vezi reteta!

      Ștergere
  4. Cu ulei de migdale ai incercat vreo reteta? Mi-a zis cineva ca este foarte bun pentru piele si ten.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna...cu ulei de migdale este la el de buna masca pentru ca uleiul de migdale are o penetrabilitate asemanatare cu cea a uleiului de cocos..insa n-as scoate din reteta uleiul de avocado care are proprietati antiimbatranire

      Ștergere