luni, 14 martie 2016

Magazinul Secom din Ploiesti

O vizita la magazinul SECOM  din Ploiesti este ca o adiere de relaxare.Nici nu stii ce sa alegi din multitudinea de produse .Pe de-o parte ambientul de verde crud din magazin, pe de alta parte fetele care sunt foarte dragute si te ajuta sa-ti alegi ceea ce te reprezinta cu adevarat, sau ceea ce are nevoie organismul tau.
De data aceasta, am fost in acest magazin ,datorita celor de la #buzzstore prin campania cu produse  fito-dermato-cosmetice.Iubesc produsele naturale si fara parabeni si frecvent imi strecor in rutina zilnica un produs (cel putin) facut de mine.Am o mica farmacie acasa(asta poate si din cauza profesiei de medic)
Am iubit intotdeauna ideea de-a realiza cosmeticele singura si am transformat-o treptat in pasiune.Produsele SECOM sunt in ambalaje <prietenoase> insa ,trebuie sa aveti grija - fiind produse naturale cu adevarat, au termen de valabilitate mic comparativ cu produsele cosmetice care contin parabeni si diversi conservati
Sa va povestesc o intamplare foarte ciudata in urma cu ceva vreme...Intr-un magazin -cand am intrebat de ce nu are pe produs termenul de valabilitate notat- cu o seninatate extraodinara mi s-a replicat <au termen 2 ani din momentul deschiderii flaconului> Ceea ce mi se pare inadmisibil.Pai daca produsul sta in magazin 10 ani insemana ca e inca valabil?!Si de unde stiu eu cat a stat in magazin pana in momentul in care eu am pus mana pe el?!
Asa ca...partea aceasta cu termenul de valabilitate-pare un defect profesional -dar intotdeauna ma uit ...si ma refer la orice produs(alimentar sau cosmetic).Cu cat are un termen mai lung cu atat are mai multi produsi de conservare.Asa ca e de preferat sa alegem produse naturale cat mai aproape de starea lor naturala.
  Revenind la magazinul  SECOM  din Ploiesti vi-l recomand datorita profesionalismului atat a produselor cat si a personalului!

Un comentariu: