vineri, 25 martie 2016

Bombe efervescente de baie

Pentru ca ploua ...si pentru ca pe o astfel de vreme ar fi minunata o baie cu saruri ...la sfarsit de saptamana m-am decis sa fac ombe efervescente de baie #homemade
   avem  nevoie de :
-o ceasca sare roz de Himalaia
-o ceasca acid citric
-o ceasca sare amara
-o ceasca bicarbonat de sodiu
-o ceasca amidon de porumb
-1lingurita cu vf de untde mango de aici
-1 lingurita de ulei de cocos  de aici
-u.e dupa preferinta
-1 lingura tensida spumanta

 si optional colorant bio -am folosit rosu din pudra de sfecla si albastru(nuantele anului fiind roz si bleo)
altele:manusi,bol,lingura si forma pe care-o dorim sa o obtinem

Procedura e simpla.Se pun pe rand componentele solide intr-un bol(dupa ce s-au mai trecut prin masina de cafea pentu a fi maruntite) se adauga uleiurile(untul de mango se topeste in prealabil pe baie de abr)iar la sfarsit se adauga dupa preferinta u.e si colorantii.

Miros divin si la sfarsitul baii datorita uleiurilor pielea ramane hidratata


    
Multumim #buzzstore  si #buzzsecom pentru untul de mango si uleiul de cocos!





6 comentarii:

  1. Hmmm aceasta reteta merita incercata! Ma tenteaza untul acela de Mango!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu cred ca unturile in general sunt ff eficiente pentru noi femeile

      Ștergere
  2. Trimiti si prin posta :) vreau si eu o bomba asa minunata <3 sunt sigura ca efectul este wow.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uite o sa facem in acest week-end (eu si J)si poate si filmam sa facem o postare mai complexa...pentru ca eu am multe retete :)

      Ștergere