miercuri, 23 martie 2016

Balsam de buze cu aroma de trandafir

Atazi am preparat un balsam de buze foarte parfumat!
A sosit primavara si dupa cum priviti afara este una capricioasa cu ploi si vant asa ca m-am gandit sa pun in aplicare balsaml de buze cu aroma de trandafiri.

avem nevoie de
-unt de mango #secom pe care-l puteti lua de aici SECOM-1 lingurita
-ulei de cocos aici 1 lingurita
-ceara de albine -1 lingurita
-un vf cutit miere cruda +APILAND S.R.L. 
-vit E-3 pic (eu am folosit #mayam dar in viitorul apropiat imi doresc sa achizitionez pe cea de aici
-1/2 lingurita ulei trandafir
-5pic u.e trandafir


Daca va plac jocurile asa cum am facut eu-cativa stropi  rozalii-din pudra de sfecla rosie
Intreg procesul este simplu!


   

Se amestece ceara cu untul de mango si cu uleiul de cocos intr-un vas termorezistent si se pun pe baie de abur.Cand se topesc se indeparteaza de la sursa de caldura cu grija , se amesteca si se adauga pe rand mierea ,uleiul de tradafirsi vitamina E(daca doriti acele bilute colorate in recipient se adauga si pudra colorata de sfecla-aceasta nu se va omogeniza si va ramane la fundul borcanului si pactic se adauga la finalsub forma de picuri)Se toarna rapid in recipiente pentru are tendinta de-a se solidifica repede(din cauza faptului ca aprtea uleioasa a fos doar 1/3)
Evident se decoreaza- cum  altfel ?!Pentru printesa mea- am ales pisicuta si inimoare asa cum ii plac ei!
Multumesc echipei #buzzstore si #buzzsecom pentru untul de mango si uleiul de cocos folosit la prepararea acestei retete minunate!

  


6 comentarii:

  1. Ce faine sunt!!!! Si cred ca miros foarte bine!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Într.adevăr miros bine...aroma și.a ales.o fetita mea pentru care l.am și preparat.

      Ștergere
  2. Cred ca are un gust delicios. Am folosit si eu putin unt de cacao pe buze pentru hidratare, dar nu m-am gandit sa imi facun balsam din el. Cred ca pot inlocui de minune untul de mango cu cel de cacao.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da se poate inlocuii untul de mango cu cel de cacao

      Ștergere