sâmbătă, 5 martie 2016

APIDERMALIV

Tocmai am primit o noua comanda ! De data aceasta am ales produsele de la Complexul Apicol Veceslav  .
Elixirium pentru vitalitate l-am comandat pentru ca astenia de primavara nu are ce cauta la mine iar in acest produs sunt  fructele de goji care contin antioxidanti puternici ce protejeaza organismul de efectele imbatranirii si laptisor de matca  care stimuleaza regenerarea celulara.
 Setul cadou Floramin- are un pret special in aceasta perioada si contine:
1.Samponul Floramin
- care hraneste si hidrateaza parul prin continutul de miere  din flori de salcam;extractul de urzica si musetel  aduc vitalitate.
2.Balsamul pentru par Floramin este un rasfat apicosmetic ce hraneste firul de par pe toata lungimea sa.  continand: mierea de flori de salcam si Bio Keratina (care repara si restructureaza)
3. Rasfatul apicosmetic pentru dus Floramin :  miere si propolis+ extract de portocale si ulei de migdale dulci.

Masca ultranutritiva Apidermaliv contine   unt de shea, ulei de masline si laptisor de matca, masca Apidermaliv este un tratament intensiv nutritiv.

MIERE-intr-un borcanel dragut sub forma de ursulet - tot pentru fetita mea Jasmine


Lapte demachiant Apidermin Lejer  contine vitamina A, vitamina E si untul de cacao si laptisor de matca

Lotiunea tonica hidratanta Apidermin Lejer  contine  extractul de frunze de ceai verde si laptisor de matca

Am primit un cadou minunat

Masca de fata Apidermaliv cu laptisor de matca, ulei de masline, unt de shea si miere aliat puternic in lupta impotriva ridurilor,

Apidermaliv balsam de buze, este un balsam hranitor cu laptisor de matca, ulei de masline si miere  care pe mine m-a fermecat de la prima aplicare-are un gust dulceag de miere si o aroma extrordinar de placuta-fetita mea deja l-a folosit si mi-a spus<este perfect!>


Toate sunt minunate!Vi le recond cu drag!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu