miercuri, 13 ianuarie 2016

SAMPON USCAT BATISTE

In urma cu cateva zile....mai exact  de Craciun ,am primit in cadrul campaniei de la BUZZStore  si SamponBatiste doua flacoane in varianta normala si inca 6 mini -pentru prietene.

Initial eram sceptica  pentru ca in urma  cu cateva luni imi comandasem de la Oriflame un sampon uscat -firma de care eram destul de incantata in ceea ce priveste produsele cosmetice...doar ca de data asta produsul nu mi s-a potrivit absolut deloc.Asa ca prima data cand am testat produsul de la Batiste am ales sa fie o zi in care intr-adevar parul era nespalat ,dar nici evenimente sau iesiri nu aveam.Am mers pe premiza ca dca nu-mi palce cum arata parul nu e nici o problema pentru cama pot spala la par imediat.

Imediat ce se pulverizeaza la radacina parului ramane un fel de pata albicioasa care prin masaj absoarbe excesul de sebum de la nivelul scalpului;acea pata alba  dispare asa incat se poate folosii si pe parul saten sau brunet.

Un lucru diferit fata de produsul de la Oriflame era si modalitatea de prezentare a produsului...practic daca nu ai folosit niciodata pe verso iti arata foarte clar si precis cum sa procedezi
 Cele 6 mini-flacoane  Batiste volum XXL  si 6 vouchere de reducere pentru produsele Batiste  daca se achizitioneaza  din reteaua farmaciilor SENSIBLU,  au venit ca un fel de bonus  pentru prietenele mele carora sper ca le-am facut o surpriza placuta.

  Cum se foloseste?! Simplu!

  Dupa agitarea prealabila a flaconului  si realizarea de carari in  par- se pulverizeaza pe scalp cam la 20-30 cm , apoi se maseaza usor cu degetele pana disapre acel aspect albicios . Parul poate fi aranjat  usor dupa aplicare.

 Daca se foloseste varianta XXL se creeaza si efectul de volum , iar parul capata un aspect curat si proaspat prin   absorbtia de sebum.


Ca si concluzii.... #buzzbatiste:
1.este bine sa aveti in trusa de produse de ingrijire un astfel de sampon ,mai ales daca sunteti contracronometru ca si mine-niciodata nu se stie unde trebuie sa fii si nu ai timp sa te speli la par
2.produsul lasa un par parfumat cu aspect proaspat
3.este usor de aplicat si nu necesita timp indelungat de coafoare ulterioara
4.ofera volum parului fin
5.daca folositi varianta XXL nu mai aveti nevoie de fixativ :)

ca minusuri...parerea mea..daca ai un par mediu/lung si ondulat ca al meu...
- a doua zi insa parul necesita spalare pentru ca altfel nu mai poate fi aranjat cu usurinta-de altfel orice par in care s-a aplicat fixativ necesita spalre a doua zi (pentru ca parul nu mai are elasticitatea caracterist

6 comentarii:

  1. Foarte bun in momentele de maxima vicenza!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am primit si eu acest mini cadou si abia astept sa il incerc :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Cel mai bun când esti in criza de timp!

    RăspundețiȘtergere
  4. Este minunat!!! Perfect pentru geanta si mai ales, foarte util cand apar intalniri neprevazute si trebuie sa arati bine. Parul se aranjeaza de la sine, de parca esti gata venita de la salon 😀😀😀

    RăspundețiȘtergere
  5. Este minunat!!! Perfect pentru geanta si mai ales, foarte util cand apar intalniri neprevazute si trebuie sa arati bine. Parul se aranjeaza de la sine, de parca esti gata venita de la salon 😀😀😀

    RăspundețiȘtergere