duminică, 31 ianuarie 2016

Produse terminate in ianuarie

Demachiantul acesta de la +Sephora  este chiar asa cum il descriu ei"Inamicul declarat al mascarei!" In vara trecuta mi-am cumparat un rimel rezistent la transfer de la +Lancome pe care sincer il ador...insa aveam o mare problema la demachiere....tot timpul ramaneau urme in jurul ochilor orice produs demachaint as fi folosit.Insa am luat produsul +Sephora  si este fix in armonie perfecta cu rimelul meu.Pur si simplu ador acest demachiant!
In  produs este un complex bogat in flavonoide si extras de masline, pentru a fortifica genele.Intr-adevar este bifazic si partea ueioasa este foarte concentrata...dar chiar indeparteaza si cel mai "incapatanat " rimel.

Produsul nr 2 este/a fost :) un sapun lichid pentru maini pe care l-a ales in decembrie Jasmine ; a zis<uite e magic are zapada in el> :))Intr-adevar avea particule fine de sclipici care-ti creea acea senzatie ca esti intr-o poveste magica iar  parfumul era absolut divin.Sa mai spun ca spuma extraordianar?!Un produs perfect pentru zilele in care afara ningea...insa editie limitata...dupa Craciun nu l-am mai vazut pe rafturi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu