duminică, 1 noiembrie 2015

NUCA DE COCOS

Nuca de cocos este bogata in :fibre alimentare;vitamine, in special vitamine din complexul B, acestea avand rol de a combate anemia, de a stimula maduva osoasa hematogena sa produca celule ale sangelui, ajuta la refacerea structurilor nervoase si la sporirea longevitatii neuronilor, au rol in mentinerea sanatatii sistemului nervos, previn anemia pernicioasa .De asemenea nuca de cocos contine toata gama de vitamine liposolubile, dar si cateva din vitaminele hidrosolubile;
- contine minerale precum magneziu, calciu, zinc, sodiu, potasiu
-acid lauric – o substanta activa care a fost gasita si in laptele de mama si este cunoscuta pentru efectele sale
-antioxidanti care previn stresul oxidativ si scad riscul de cancer;

 Asa ca astazi am cumparat o nuca de cocos...si din ea am folosit...cam tot..
In primul rand am facut o gaura intr-una din cele trei care erau deja "semnate",am scurs apa intr-un pahar,apoi am taiat-o pe din doua tot pe acel <semn>Am desfacut de coaja continutul...partea aceeea mai inchisa la culoare am decupat-o si am pus-o la uscat(o voi folosi la ceaiuri) iar cealalta parte alba si aromata am pus-o in robot si am ras-o.Am adaugat-o pe un desert de toamna cu dovleac la cuptor....

Rezultatul?!INCREDIBIL! BIFAT IN LISTA DE PREFERINTE
O AROMA DEOSEBITA!

Un comentariu: