sâmbătă, 25 aprilie 2015

Pila cu cristale de diamant Scholl

Ziua de azi mi-am dedicat-o mie.A fost soare si frumos motiv pentru care mi-am reamintit ca vine vara in sfarsit!Peste cateva zile o sa fiu la plaja de 1 mai si-mi doresc soare si un bronz finut,asa ca mi-am facut pedichiura si cu ocazia aceasta am folosit noua pila cu cristale de diamant de la Scholl in posesia ei intrand cu ajutorul celor de la @BUZZStore .Pentru mine a fost o experienta placuta sa folosesc pila Scholl Velvet Smooth ..eu nu am crapaturi sau calcaie foarte dezastruoase dar mie mi-a lasat o piele fina si delicata ...dupa am folosit gelul de la Scholl.

2 comentarii:

  1. Asteptam detalii despre locatia de unde se poate achizitiona si pretul acestei minuni :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In magazinele gen e.mag am vazut ca sunt in jur de 170...

      Ștergere